ua ru

Як навчитися переконувати людей

Не всім дано від народження мати дар переконання. Сором, скутість, психологічна закритість, тихий голос, невпевненість в собі — головні вороги, які можуть зустрітися на нелегкому шляху навчання курсу «як переконувати людей». Існує кілька головних правил, які зможуть допомогти побороти не тільки труднощі спілкування, а й стануть дієвим методом подолання комплексів і внутрішньої замкнутості.

РОБОТА НАД КРАСНОМОВСТВОМ, ДИКЦІЄЮ ТА РИТОРИКОЮ

Уміння підносити та доносить інформацію до аудиторії — головна мета людини, яка хоче навчитися мистецтву переконання. Такі навички будуть корисні завжди й всюди: вдома під час спілкування з членами сім’ї, для вирішення конфліктних ситуацій в повсякденному житті, на роботі та в будь-якому колективі. Якщо грамотно застосовувати свої знання, люди навколо почнуть прислухатися і враховувати вашу думку. Основні інструменти, які важливо правильно використовувати для того, щоб вміти переконувати людей:

  • грамотно поставлена мова, дикція;
  • голос, володіння тембром;
  • правильна підібрана інтонація в залежності від ситуації;
  • великий словниковий запас;
  • володіння мовою, вміння підлаштовуватися під сленг або діалект.

Уміння переконувати і викликати прихильність до себе людей може бути вродженим даром. Такі люди на інтуїтивному рівні, часом навіть не помічаючи цього, аналізують аудиторію та підбирають правильний тембр голосу, потрібні слова й вирази. Також такі люди добре володіють дикцією та артикуляцією, красномовством, мають великий словниковий запас, вміють красиво піднести будь-яку інформацію.

ГОЛОВНІ ПОМИЛКИ, ЯКІ МОЖУТЬ ВИНИКНУТИ НА ШЛЯХУ ДО ОСВОЄННЯ НАВИЧОК ПЕРЕКОНАННЯ

Найголовніша помилка більшості людей, які намагаються навчитися переконувати — зайва акторська гра та настирливе нав’язування своєї думки, гранична самовпевненість та розбещеність виразів. Варто трохи перегнути палицю, наприклад, почати підвищувати голос, додавати зайву жестикуляцію — вся праця може зійти нанівець. Замість переконання ви отримаєте лише роздратування від аудиторії.

АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ ТА ВИБІР ПРАВИЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ

Перед тим, як почати розмову, потрібно провести аналіз аудиторії. Розмовляти з людьми потрібно на їх мові, менше використовувати вузькоспеціалізовані поняття, які відомі тільки вам. Намагатися доносити інформацію максимально зрозуміло та просто для слухачів. Рідше використовуйте слова «вибачте». Краще замінити такі вирази аналогічними, але зі словами «дякую» та «спасибі». Наприклад, замість «вибачте за те, що забрав ваш час», правильніше буде сказати «спасибі за увагу».